Alla inlägg den 10 september 2012

Av Mikael Royé - 10 september 2012 21:37

En spelfri dag känns skönt ibland. Kan vara bra att rensa hjärnan från hästar och matcher.

Men i morgon är det dags för ett europatips igen. Sverige dansar in i vm-kvalet. Blir att köra ett system under morgondagen.

Mitt letande efter potentiella aktier har fortgott under dagen, men jag avvaktar en stund. Har läst på om tänkbara investeringar. Ett rätt så turbulent Europa kan sätta käppar i vilket hjul som helst så det gäller att ha is i magen.

Men nog om börsen nu. Dags för läxläsning av europatipset.

Väl mött i morgon.


Av Mikael Royé - 10 september 2012 08:44

Det är inte varje helg vinsterna överstiger insatserna. Totalt lirade jag för 1.712:- och den totala vinsten för helgen landade på 5.018:-

Det innebär att vinsten landade på 3.306:- Skapligt, men det kunde ju ha blivit lite mer. Jag är dock nöjd att det blev något. Idag står jag över lirandet och studerar isället börsen under förmiddagen. Kan finnas några fynd nu när jag tror att en nedåtrekyl är att vänta efter en tids uppgång.

Närmaste travtips blir på onsdag då V86 hägrar på Solvalla i Stockholm. Jag har börjat att studera loppen lite löst och det ser inte så omöjligt ut.

Ha nu en trevlig dag  där ute.

Glöm inte att kika på mina förslag. Det kan löna sig.

Presentation


Tjena. Mikael heter jag och ska ge mina ideér o tankar om allt som rör trav och tips. Kommer även lattja lite med aktier. Snart blir jag rikare än nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards